PANAS TERKINI, 6 Gambar : Pengasas Muda Co-White Ekim Maz atau Kak Kimah di katakan bakal isteri Fahrin Ahmad?


Pelakon Fahrin Ahmad telah mendedahkan ciri-ciri yang ada pada bakal isterinya sebelum melangsungkan pernikahannya pada pagi Sabtu (esok).

Jika sebelum ini seorang wanita yang amat rapat dengan Fahrin iaitu Cikgu Nadia Adha yang heboh di perkatakan bahawa dia adalah bakal isteri pelakon itu.

Namun menjelang esok seorang lagi wanita jelita ia itu Model tudung Ekim Maz pula yang di kaitkan sebagai isteri Fahrin Ahmad.

Admin ada cuba mencari identiti siapa kah Ekim Maz ini namun tiada sumber yang dapat sah kan dia adalah insan pilihan Fahrin sebagai permaisuri hidup nya berbanding Nadia Adha yang heboh di perkatakan.

Namun walau siapa pun pilihan Fahrin kedua-dua wanita ini mempunyai banyak ke istimewaan pada diri mereka terpulang lah pada jodoh masing-masing yang akan terjawab esok.





Menurut Fahrin ciri-ciri utama yang membuatkannya terpikat kepada bakal isteri adalah kerana wanita itu seorang yang bijak dan boleh menerima dirinya sebagai seorang selebriti.

"Dia seorang yang sangat memahami diri dan kerjaya saya. Selain itu dia punya pemikiran yang bijak serta tenang dalam banyak situasi.

"Saya tidak boleh hendak mendedahkan terlalu banyak ciri-ciri yang ada pada dirinya kerana tidak mahu orang di luar sana menbuat tekaan dan andaian liar.


"Saya janji pada hari pernikahan saya itu nanti tiada lagi rahsia dan saya terbuka untuk media sendiri menemuramah dirinya," katanya dalam sebuah sidang media khas baru-baru ini.

Fahrin bagaimana pun mengaku bukan mudah untuk menyimpan atau sorok hal pernikahannya daripada orang lain, malah percintaannya dan pasangan terpaksa dilalui tidak sama seperti pasangan lain.

"Memang agak mencabar kerana bukan mudah untuk kami menyembunyikan hal ini sedangkan kami bercinta. Jadi kami pun jarang berjumpa.

"Saya rasa lebih baik cara itu, supaya ianya tidak menjadi bualan orang,"ceritanya.

Fahrin bakal bernikah di Pusat Konvensyen Sime Darby, Bukit Kiara di sini pada Sabtu ini yang dijadual berlangsung pukul 10 pagi.

No comments

Powered by Blogger.