KEJAM! - Video Kanak-Kanak Diperkosa Dalam Semak Tersebar

Sebuah video yang memaparkan seorang kanak-kanak perempuan yang memakai tudung berwarna kuning telah diperk0sa oleh dua orang lelaki telah menjadi viral di laman sosial hujung minggu yang lalu.


Insiden mengerikan itu dikatakan berlaku di sebuah kawasan semak yang terletak jauh dari jalan raya yang membuatkan dua lelaki durjana berkenaan dengan beraninya melakukan aktiviti tidak bermoral itu.

Mangsa yang dipercayai seorang kanak-kanak hanya mampu menangis dan meraung dalam kesakitan, sesekali diarahkan oleh suspek supaya berhenti menjerit.

MASHA' ALLAH!!!! Manusia jenis apakah ini sehingga sanggup melakukan perbuatan terkutuk itu dengan seorang kanak-kanak yang lemah dan tidak terdaya untuk melawan
Posted by Bulletin Media on Wednesday, April 1, 2015

MASHA' ALLAH!!!! Manusia jenis apakah ini sehingga sanggup melakukan perbuatan terkutuk itu dengan seorang kanak-kanak yang lemah dan tidak terdaya untuk melawan. Diingatkan kepada perempuan diluarsana supaya berhati-hati dengan lelaki yang tidak dikenali supaya dapat mengelakkan kejadian seperti ini berlaku.

No comments

Powered by Blogger.