Peminat Elly Mazlein Yang Melampau Batas, Alyah Akan Ambil Tindakan

alyah-tindakn


Kontoversi Ramli MS di Gegar Vaganza terbawa-bawa sehingga isterinya Alyah turut terpalit sama.

Ada peminat Elly yang menggangu Alyah tentang hal yang berlaku di Gegar Vaganza.
Alyah turut akui dihentam teruk di laman sosial kerana suaminya, selain ada yang menghantar mesej kepadanya.
Ini komen Alyah:
“Setakat ini, saya masih boleh bersabar kerana apa yang berlaku ini hanyalah masalah kecil.
“Bagaimanapun sekiranya ada pihak cuba mengungut mahu menyimbah asid atau mengancam keselamatan, saya tidak teragak-agak untuk membuat laporan polis,”
“Saya dihentam teruk di Instagram. Malah ada juga individu yang sanggup membuka akaun Instagram baru semata-mata mahu menghina saya dan suami.
“Lebih teruk, saya menerima panggilan telefon tanpa henti daripada individu tidak dikenali sejurus selepas program itu tamat bersiaran selain turut menghantar mesej supaya Ramli segera memohon maaf kepada Elly,”
Semoga perkara ini tak berlarutan lagi.

No comments

Powered by Blogger.