VIDEO LIVE : Remaja Wanita Gantung Diri Akibat Tertekan Jadi Hamba Seks Bapa Tiri

Video seorang remaja wanita bunuh diri secara live telah menjadi perhatian ramai pengguna media sosial facebook.

VIDEO LIVE : Remaja Wanita Gantung Diri Akibat Tertekan Jadi Hamba Seks Bapa Tiri
VIDEO LIVE : Remaja Wanita Gantung Diri Akibat Tertekan Jadi Hamba Seks Bapa Tiri

Katelyn Nichole Davis, 12,Ditemukan mati gantung diri dipokok berhampiran rumahnya Georgia, Amerika Serikat, kira-kira 18:00 pada 30 Disember 2016 lalu

Video berdurai 12 menit itu di rakam secara live menggunakan aplikasi live.me,dia kemudian memanjat pokok menggunakan baldi dan meletakkan tali di lehernya.

Pada menit 4:24, selepas mengambil beberapa nafas dalam-dalam dan menangis, Katelyn berkata “Selamat tinggal”

Dalam beberapa saat Katelyn Nichole Davis masih nampak tidak bergerak,namun di menit 7.00 badannya nampak mengelupur menahan kesakitan.

Salah seorang pengguna media sosial melaporkan kejadian itu kepada pihak polis berdekatan,namun semasa pihak polis sampai ke lokasi kejadian Katelyn sudah pun meninggal dunia.

Menurut siasatan awal punca Katelyn memutuskan untuk membunuh diri akibat telah di pukul dan didera bapa tirinya dan juga selalu menjadi mangsa rogol bapa tirinya itu.

Sebelumnya diketahui bahwa mangsa juga pernah cuba membunuh dirinya dengan mengerat tangan menggunakan pisau,namun selamat selepas dilarikan kehospital.

Bagaimana pun kes kematian gadis malang Katelyn Nichole Davis 12 telah menjadi perhatian media internasional hingga kini kes masih dalam siasatan lanjut.

Nota eberita :Video adalah paparan extrime dan tidak di sensor,bagi yang lemah semangat harap mengabaikan video dibawah.

Video Player
 dibawah.
Video Player
00:00
12:45



No comments

Powered by Blogger.