"Memang Tak Sangka Dia Boleh Keluarkan Perkataan Tu Dalam Keadaan Saya Begini Mungkin Dia Belum Rasa . . .", Selepas Lama Diam Akhirnya Elly Mazlin Selamber Sembur Direct Nabil Buat Dia Terduduk!

"Memang Tak Sangka Dia Boleh Keluarkan Perkataan Tu Dalam Keadaan Saya Begini Mungkin Dia Belum Rasa . . .", Selepas Lama Diam Akhirnya Elly Mazlin Selamber Sembur Direct Nabil Buat Dia Terduduk!




Kecoh sebentar suasana di laman sosial apabila Nabil Ahmad dikecam kerana menjadikan Elly Mazlein sebagai bahan gurauan pada konsert Gegar Vaganza baru baru ini. Bagaimanapun bagi Elly, dia memahami apa yang cuba disampaikan Nabil pada ketika itu.


“Saya faham Nabil hanya bergurau sahaja dan saya tidak mengambil hati dengannya. Alhamdulilah ramai yang perihatin, maknanya saya disayangi sekarang dan ramai mahu menjaga hati saya,” katanya dipetik daripada Astro Gempak.


Gara-gara gurauan Nabil yang menyatakan – macam ni punya cantik pun berpisah jua – kepada Elly, teruk Nabil dikecam dan dikritik malah ada yang menyifatkan Nabil biadap dan tidak tahu menghormati perkara peribadi untuk dijadikan bahan jenaka.




Sementara itu, memetik laporan BH Online, Elly mengakui bahawa lagu Berpisah Jua yang dinyanyikannya minggu lalu benar benar terkesan di hati umpama rasa ditumbuk.



Apa yang pasti, Nabil tetap akan menjadi pengacara, orang ramai akan terus bercakap mengenai program realiti tersebut dan Elly akan terus mendapat sokongan peminat sepanjang konsert berlangsung. Dan anda yang meminati program ini akan terus menunggu depan televisyen setiap kali konsert akan ke udara.

No comments

Powered by Blogger.