"SURAT TERBUKA KEPADA SAFIEY ILIAS". Makan Dalam Betul Surat Ni...!!




" SURAT TERBUKA KEPADA SAFIEY ILIAS". Makan Dalam Betul Surat Ni...!!

Dakwaan Safiey agak pelik kerana boleh dikatakan 95% pengikut beliau di Facebook dan Instagram memberi kata semangat dan sokongan untuk perubahan yang telah dilakukan dan hampir tiada yang mengeji.

Jadi bila dia menyalahkan orang ramai atas keputusan itu, dia dianggap hanya berpura-pura, malah ada yang mendakwa dia hanya membuat kenyataan itu kerana terdapat produk baru yang akan dikeluarkan olehnya. Dan seperti apa yang dilakukan pada masa lepas sehingga menyebabkan dia dikenali, dia dikatakan hanya membuat satu stunt pemasaran untuk meraih perhatian ramai bagi promosi produk barunya.

Justeru, seorang pengguna Facebook (bukan Da’i) yang menggunakan nama Mohd Fadli Salleh telah menulis satu surat terbuka kepada Safiey. Ia bukan surat berbunga-bunga penuh pujian, sebaliknya satu komentari tajam terhadap sikap Safiey yang menimbulkan kritikan banyak pihak. Ikuti tulisan beliau:

Semua orang dewasa perlu bertanggungjawab terhadap keputusan yang dibuat sendiri. Safiey bukan kanak-kanak dan tidak patut peduli dengan sedikit ‘tohmahan’ dan hanya mahu mengharapkan puji-pujian dari pengikutnya.

>>


No comments

Powered by Blogger.