Pasangan Remaja Maut Selepas Jatuh Ketika Sedang Leka Klimakss!


Sekadar gambar hiasan semata-mata,tiada kaitan dengan berita dipaparkan

Dua remaja yang sedang asyik melakukan hubungan se ks di balkoni di tingkat enam sebuah hotel mewah, meninggal dunia selepas terjatuh dari bangunan berkenaan.

Mangsa, Anastasia Tutik , 19, dari Rusia maut bersama pasangannya dari Mexico yang hanya dikenali sebagai Miguel, 18, menyewa bilik hotel mewah itu bagi meraikan tamatnya peperiksaan.

Kedua-duanya dipercayai hilang kawalan lalu terjatuh dari ketinggian 60 kaki, menyebabkan mereka meninggal dunia di tempat kejadian.



Tutik dan Miguel merupakan anak orang berada dan menuntut di sekolah antarabangsa, Kolej Bellerbys.

Dalam pada itu, seorang saksi, Samson Oguntayo, 32, yang menetap di bilik sebelah memberitahu apa yang dilakukan oleh remaja terbabit merupakan aksi yang merbahaya.

Remaja lelaki itu cuba mengangkat remaja perempuan tersebut beberapa kali ketika mereka melakukan s e ks di balkoni. Saya hanya mampu menjerit apabila melihat mereka jatuh,’’ katanya.

Dalam pada itu rakan sekelas Tutik, Alfonso berkata, remaja perempuan itu adalah seorang pelajar bijak dan merupakan antara yang mendapat markah tertinggi dalam kelas.

Mereka bertemu di satu parti. Miguel baru seminggu tiba di London bagi mengikuti kelas bahasa Inggeris. Dia mahu mengikuti pengajian perniagaan.

Tutik pula amat cantik dan sedang belajar A-Level. Dia berharap dapat memasuki universiti pada bulan September ini,’’ katanya.

No comments

Powered by Blogger.