Israel TERBAKAR Adalah Konspirasi. Rupanya Ini SENGSARA Yang Akan Bakal Dilalui Oleh Rakyat Palestin !!!

Kebakaran yang berlaku di tanah haram yang diduduki oleh pendatang israel menjadi topik hangat baru-baru ini dimana kejadian yang berlarutan tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada masyarakat di Malaysia, ada yang suka, ada yang kasihan tapi rata-rata bagi umat Islam mestilah kita merasa simpati terhadap bencana yang menimpa manusia dan menjadikan pengajaran buat diri kita.

isra

Tetapi tidakkah kita dapat melihat dari aspek yang lebih jauh dimana ianya seakan-akan satu penyebab kepada pembantaian semula penduduk palestin bila mana ada sebuah kumpulan bersenjata yang tiba-tiba mengaku bertanggungjawab terhadap keakaran tersebut. Inilah kebimbangan yang diluahkan oleh seorang netizen di facebook miliknya dengan mengatakan “Kebakaran di Israel Adalah Sequel “Grand Design” untuk Pemusnahan Palestin!”
“Apa yang merisaukan saya dengan insiden kebakaran di Israel ialah sequel 11/9 WTC, New York… Design rancangan pemusnahan terhadap tanah-tanah Palestin di Gaza dan Tebing Barat secara lebih agresif… CIA-Mossad tergamak mengorbankan ribuan nyawa rakyat negara mereka bagi mendapatkan lesen untuk generate keuntungan berganda…. 

Mereka nak umat Islam percaya itu bencana Allah terhadap kejahatan mereka… tapi saya optimis, mereka mahukan dunia percaya bahawa bangsa Yahudi sentiasa jadi mangsa pada orang-orang goyem seperti Arab Palestin (Islam)… selepas modal Holocaust semakin lapuk! Kepercayaan itu bakal menjadi lesen utk zero existance pada orang Arab di Gaza dan Tebing Barat…

Mana mungkin kebakaran ini petanda kehancuran Israel dan Imam Mahdi akan muncul dalam tempoh terdekat!… Logik syarak pun tidak menyokong petanda ini… Adakah yg akan berada di belakang Imam Mahdi nanti Mahmud Abbas, al-Sisi, King Abdullah, King Salman, Sultan Qabus, Malik al-Nuriy ataupun DS Najib??

Aturan ceritanya sama dan korelasi antara plot juga makin terserlah apabila ada kumpulan jihadis bangang (upahan barangkali) mengaku bertanggungjawab. Sedangkan sebelum ini, Nentayu berulang-ulang kali memberi amaran hukuman keras terhadap pengganas yang membakar Israel..
Hamas perlu lebih merancang plan pertahanan lebih kukuh dan umat Islam wajar mengubah qunut nazilah mereka kpd memohon perlindungan Allah trhadap sedara seIslam di Palestin yg bakal dimangsai…

Turki dan negara-negara Islam serantau jangan over excited membantu Israel.. Fikirkan keselamatan saudara kalian lebih dahulu…. Rumah-rumah Yahudi yang terbakar, ada insuran akan cover dan pemodal-pemodal Yahudi antarabangsa tiada masalah laburkan duit untuk redevelop kemusnahan ini… tetapi rumah-rumah Arab Palestin yang terbakar, akan jadi tugu sampai hari kiamat… nak makan pun tak cukup…

Lagi satu, kerajaan Israel bukannya utopia yang serba sempurna untuk tampung keperluan ratusan ribu pendatang haram Yahudi… Pasti isu pengangguran, penempatan, pendidikan dan sara hidup puak-puak ini akan melonjakkan peruntukan kerajaan… Mereka adalah liabiliti ekonomi yang mesti dihapuskan bagi sebuah negara yang tiada petroleum dan sumber asli… Paling durjana nanti, harganya ialah nyawa orang-orang Islam di Palestin…

Saya bukan penganalisis tetapi menggunakan KBAT untuk faham gambar yang ada hubungan api di Israel… Harap dapat score 6A…”

No comments

Powered by Blogger.