Baca Kisah Penuh! Gadis Cantik Alami Pendarahan Teruk dan Patah Tulang Ditumbuk Tunang Kerana Cemburu Buta

Gadis Alami Pendarahan Teruk Ditumbuk Tunang

Pendarahan teruk dalam kelopak & patah tulang pada bahagian mata, itulah nasib yang dialami oleh seorang gadis akibat ditumbuk oleh tunang pada 7 November 2016 lalu.

Difahamkan suspek Muhd Hery Putong (fb) masih lagi diburu. Abang mangsa, Boy Haru (bukan nama sebenar), kini sedang giat mengesan tunang adiknya itu.


Dalam kejadian pada jam 12.25 pagi itu, mangsa, Natasha Shareena Hairil Anjar, 23, difahamkan sedang berbincang dengan tunangnya, Mohd Zulhairi, di hadapan rumah.

Bagaimanapun, berlaku perselisihan faham diantara mereka berdua dan secara tiba-tiba mangsa ditumbuk di muka dan beberapa bahagian badannya yang lain.

Berlaku sedikit perselisihan faham yang menyebabkan tunang saya secara tiba-tiba terus menumbuk mata sebelah kanan, di bahagian bahu kiri, bahagian bibir dan paha kaki kiri.


“Saya tidak mampu berbuat apa-apa pada ketika itu,” katanya dalam laporan polis yang dibuat pada hari yang sama, jam 6.24 petang.

Mangsa kemudian dibawa oleh tunangnya ke Hospital Ampang Puteri dan doktor mengesahkan tulang di bawah mata mangsa patah dan ada pendarahan dalam mata.

Ekoran itu, mangsa membuat laporan polis kerana bimbang akan keselamatan dirinya.


Sementara itu di laman Facebook Mohd Zulhairi yang menggunakan nama samaran Muhd Hery Putong, memuat naik status, “Maafkan abang” pada jam 6.15 pagi sebelum menghilangkan diri.

Sehingga kini, ratusan dan hampir ribuan komen dari nitizen pada status terakhir di facebook milik Muhd Henry Putong.

No comments

Powered by Blogger.